вівторок, 21 листопада 2023 р.

ОСНОВИ КОМП'ЮТЕРНИХ ЗНАНЬ

 Багато людей, коли заходить розмова про комп'ютери, махають рукою і кажуть щось на кшталт «Комп'ютер для мене – це темний ліс», «я не вмію...», «я не розбираюся...» і т. д. Деякі навпаки сміливо заявляють: «я знаю комп'ютер».

 Хтось освоює комп'ютер кілька років, вміє в 1000 разів більше, але вважає, що знає мало.А хтось просто боїться підходити до комп'ютера, щоб його не зіпсувати натисканням не на ту кнопку, заздалегідь поставивши перед собою планку «це не для мене» або «я вже старий для цього», в той же час, в глибині душі розуміючи, що без комп'ютера в наш час прожити вже неможливо.

А задавали Ви собі питання: «Що значить - знати комп'ютер»? Наскільки складно його освоїти?

Фахівці Гадяцької книгозбірні імені Лесі Українки надають кваліфіковану допомогу і консультації  бажаючим оволодіти базовими навичками у роботі з компютером.





Немає коментарів:

Дописати коментар