пʼятниця, 13 серпня 2021 р.

МИ ЗА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ

       Під такою назвою 13 серпня в бібліотечному кінозалі «Канікули з Інтернетом» Гадяцької публічної бібліотеки ім..Лесі Українки  пройшла інформаційна година . Користувачі  книгозбірні зустрілися в черговий раз, щоб більше дізнатися та узагальнити свої знання  про те, як правильно вести здоровий спосіб життя, як  бережно ставитись до свого здоров’я. Від працівника бібліотеки діти дізналися багато нового про шкідливі звички та зрозуміли, що здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства  

      Протягом  заходу діти грали у вікторини, згадали прислів’я та приказки про важливість здоров’я,  переглянули презентацію «Шкідливі звички, їх вплив на життя і здоров'я людини», прийняли участь у  флеш-мобі «Ми за здоровий спосіб життя», а в кінці зустрічі отримали   невеличкі подарунки.








 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар